19:24 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بازار تهران

قیمت طلا، سکه و ارز در روز 26 فروردین ماه
پایگاه خبری راد: با وجود کاهش نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی، امروز قیمت انواع طلا و سکه در بازار ایران افزایش یافت و متاثر از آن قیمت ارز نیز که تا روز گذشته روند کاهشی به خود گرفته بود، دوباره تغییر مسیر داد.
برق گرانی طلا بازار را بی‌رمق کرد/ بی‌علاقگی مردم به نوسانات بازار ارز
پایگاه خبری راد: بررسی میدانی از بازار طلا و ارز نشان از آن دارد که به واسطه رشد قابل توجه قیمت طلا آنچنان داد و ستدی در این بازار انجام نمی‌شود و از سویی دیگر نوسانات بازار ارز جذابیتی برای مردم نداشته و تنها مسافرانی که نتوانستند به میزان مورد نیاز ارز خریداری کنند به سبزه‌میدان تهران مراجعه می‌کنند.
قیمت جوراب در آستانه روز پدر
پایگاه خبری راد: آخرین روز امسال (۲۹ اسفند) مصادف شده با روز پدر. جوراب که تاکنون به عنوان کادوی ویژه این روز از آن یاد می‌شد، به نظر می‌رسد با توجه به افزایش قیمت‌ها دیگر چندان هم حالت طنز و شوخی نداشته باشد و این کالا اصلی و جدی‌ترین کادوی روز پدر باشد.
ناگفته‌هایی از بازار و مصرف «لوازم آرایش» در ایران
پایگاه خبری راد: مدیرکل امور فراورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اخیراً اعلام کرده گردش مالی محصولات آرایشی و بهداشتی کشورمان ۶۵ هزار میلیارد تومان است. جدا از این رقم بالا، بارها خبرهایی مبنی بر اینکه ایران یکی از پرمصرف‌ترین کشورهای جهان است، مطرح شده. اما دلیل این گردش مالی بالا و مصرف زیاد ما در این حوزه چیست؟
مقررات ایمنی که با سرد شدن آتش پلاسکو فراموش شد
پایگاه خبری راد: به اعتقاد محققان انباشته شدن پلاسکو از مواد قابل اشتعال، عدم سخت‌گیری به مالک پلاسکو برای ایجاد سیستم اطفای حریق، نبود پله‌های اضطراری، عدم خروج به موقع آتش‌نشانان و از دست رفتن زمان طلایی برای اطفای حریق از مواردی است که دست به دست هم دادند تا سناریوی پلاسکو نوشته شود.
توضیحاتی در باره قیمت طلا و سکه
پایگاه خبری راد: قیمت سکه و طلا در بازار امروز با کاهش جزئی مواجه شد و به گفته رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به سه میلیون و ۶۳۰ هزار تومان رسیده است.
 سکه، طلا و ارز در روز 2 دی ماه چند؟
پایگاه خبری راد: بازار امروز (یکشنبه) طلا و سکه با افزایش قیمت اندکی مواجه شده اما این افزایش به گفته فعالان بازار طبیعی است و به زودی دوباره شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.
از بازار طلا و سکه در اولین روز زمستان چه خبر؟
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد: قیمت طلا و سکه تقریبا در بازار امروز روند با ثبات و بدون نوسانی را تجربه کرده است و امیدواریم در ادامه نیز ارزانی را در این بازار شاهد باشیم.
 قیمت سکه و طلا در 26 آذر ماه
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز با افزایش ناچیزی نسبت به دیروز همراه بوده است اما در روزهای آینده امیدواریم روند ارزانی ادامه پیدا کند.
قیمت ارز، سکه و طلا در روز 25 آذر ماه
پایگاه خبری راد: روند کاهشی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد و هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به سه میلیون و ۴2۰ هزار تومان رسیده است.
روند کاهشی قیمت سکه و طلا
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام کرد که روند کاهشی قیمت طلا و سکه همچنان ادامه دارد و هر عدد سکه تمام بهار طرح جدید به سه میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است.
در شرایط کنونی کشاورزی سخت و بدون صرفه اقتصادی است!
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت تعاونی باغداران شهرستان قائم‌شهر با اشاره تاخیر دولت در ابلاغ شرایط طرح ذخیره سازی میوه شب عید، تصریح کرد: این اقدام باید پیش‌تر، انجام و از اواخر تابستان و اوایل فصل پاییز این دستورالعمل‌ها ابلاغ می‌شد.
‌داستان لبنیاتی‌های گران‌فروش و جرائم ناچیز!
پایگاه خبری راد: بازار لبنیات همیشه یکی از پرحاشیه‌ترین بازارهایی بوده که تخلفات زیادی را در خود جای داده است. وضعیت به‌گونه‌ای است که صنایع لبنی قیمت محصولات‌شان را حدود ۶۰ درصد گران‌تر از پارسال می‌فروشند و وقتی هم جریمه می‌شوند می‌گویند:" مهم نیست، ادامه می‌دهیم!"
دلیل رواج کارهای غیر رسمی مثل دستفروشی چیست؟!
پایگاه خبری راد: عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار معتقد است با حقوق‌های حداقلی که کارگران می‌گیرند، نمی‌شود زندگی کرد و هزینه‌های درمان، کرایه خانه و قسط بانک، افراد را مجبور می‌کند که به مسافرکشی و دستفروشی روی بیاورد.
افزایش بی رویه قیمت اجناس توسط فروشندگان!
پایگاه خبری راد: بازرسی و نظارت ضعیف در این حوزه و صدور جرائمی که متخلفین را مجاب نمی‌کند، باعث افزایش بی رویه قیمت اجناس از سوی کسبه شده است و شاهدیم فروشندگان بدون هیچ واهمه‌ای قیمت قبلی اجناس را پاک کرده و قیمت مدنظر خود را درج می‌کنند.